POLITYKA PRYWATNOŚCI

Zgodnie z obowiązkiem informacyjnym, nałożonym przez przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”), informuje, że Adwokat Marcin Śpiewak Kancelaria Adwokacka, ul. Tkacka 15 A, 90-156 Łódź, przetwarza Państwa dane osobowe uzyskane w związku ze świadczeniem usług prawnych, jak też w związku z korzystaniem przez Państwa ze strony internetowej, serwisów internetowych Kancelarii oraz poczty elektronicznej Kancelarii.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Adwokat Marcin Śpiewak Kancelaria Adwokacka, zwany dalej również: “Administratorem”.

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo skontaktować mailowo pod adresem: biuro@adwokatmarcinspiewak.pl, korespondencyjnie pod adresem ul. Tkacka 15A, 90-156 Łódź, albo telefonicznie pod numerem 665 479 691.

Administrator pozyskuje dane osobowe bezpośrednio od Państwa za pośrednictwem Serwisu, poprzez wypełnienie przez Państwa formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie i przesłanie za jego pośrednictwem wiadomości do Administratora.
Podanie danych osobowych zawartych w formularzu kontaktowym jest dobrowolne. Brak danych uniemożliwia świadczenia usług prawnych na Państwa rzecz.
Administrator gromadzi za pośrednictwem Serwisu następujące dane osobowe dotyczące Użytkownika: Imię, Nazwę firmy, e-mail, a także treść wiadomości. W razie skorzystania z naszych usług, są to również inne dane osobowe, które są niezbędne do właściwego prowadzenia Państwa sprawy.
Wszystkie dane, które przetwarzamy mogą zostać przekazane organom, instytucjom i osobom związanym z prowadzonymi dla Państwa usługami prawnymi (w szczególności sądom, prokuraturom, kontrahentom) oraz prawnikom współpracującymi przy świadczeniu usług prawnych.

W przypadku braku zawarcia umowy o świadczenie na Państwa rzecz usług prawnych, przechowujemy niniejszej dane nie dłużej niż to jest niezbędne. W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług prawnych dane przechowywane są przez okres 10 lat od końca roku, w którym zrealizowaliśmy Umowę.

W związku z faktem przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące uprawnienia:

1. prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
2. z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją przysługuje Państwu prawo wniesienia sprzeciwu przeciwko przetwarzaniu danych, bez podania przyczyny są Państwo uprawnieni do wniesienia sprzeciwu gdy wykorzystane są do celów marketingu bezpośredniego,
3. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawa do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

W dowolnym momencie mają Państwo prawo cofnąć udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, co pozostanie jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Prawne podstawy przetwarzania Państwa danych osobowych to m.in:

1. art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. uzyskana zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
2. art. 6 ust. 1. lit. b RODO tj. wykonanie umowy lub podjęcie działań na żądania przed zawarciem umowy,
3. art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze,
4. art. 6 ust. 1 lit. d RODO tj. przetwarzanie niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej,
5. art. 6 ust. 1 pkt. f RODO, tj. przetwarzanie niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora,
6. art. 9 ust. 2 pkt f RODO tj. przetwarzanie danych niezbędne do dochodzenia roszczeń,
7. art. 9 ust. 2 pkt g RODO tj. przetwarzanie danych niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym.

Administrator informuje, iż podczas korzystania z Serwisu w urządzeniu Użytkownika zapisywane są fragmenty kodu zwane „cookies”, które są plikami tekstowymi odpowiadającymi zapytaniom HTTP kierowanym do serwera Administratora.

Pliki „cookies” są instalowane przez każdą przeglądarkę, z której Użytkownik odwiedza Serwis. W celu udoskonalenia funkcjonalności Usługodawca oświadcza, iż wykorzystuje pliki cookies. Własne pliki cookies będą wykorzystywane w celu:

1. utrzymania technicznej poprawności i ciągłości sesji pomiędzy serwerem Serwisu a urządzeniem Użytkownika;
2. optymalizacji korzystania przez Użytkownika ze stron internetowych Serwisu,
3. dostosowania zawartości stron do wcześniejszych działań podejmowanych przez użytkownika,
4. prowadzenia analiz odwiedzin stron Serwisu,
5. zapewnienia bezpieczeństwa korzystania z Serwisu,
6. wyświetlania na urządzeniu końcowym Użytkownika treści dostosowanych do jego preferencji.

Każdy Usługobiorca, który nie wyraża zgody na korzystanie z plików cookies obowiązany jest do zmodyfikowania ustawień przeglądarki internetowej. Konfiguracja systemu umożliwiająca korzystanie z plików cookies oznacza zgodę na przechowywanie przez Usługodawcę informacji o których mowa w ustępie 2, zgodnie z art. 173 ust. 2 ustawy z dnia z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2017 r. poz. 1907 z późn. zm).

W przypadku uaktualnienia informacji zawartych w niniejszej Polityce prywatności oraz jej zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, Administrator zastrzega, żę powyższa polityka prywatności może ulec zmianie.